Kommisarien och havet

Har spenderat kvällen med att se den svenksa kriminalserien, kommisarien och havet. Nu vet jag ju inte riktigt vad jag ska tycka...ljudet var ju inte synkat med bilden och det gjorde att jag kände mig ganska lätt irritirad över det som även gjorde att jag fick en känsla av lite b..film. Men samtidigt var det ju inte dåligt men ändå inte bra. Kanske jag jämför med Beck som jag ju tycker har väldigt bra skådespelare och handling. Handlingen var det inget fel på men skådisarna var nog inte det jag förväntat mig.
Nu är jag väl inge kritiker som man ska lyssna på direkt. Alla har vi vår egen uppfattning.

22,15 ikväll stod jag och Håkan på balkongen och beskådade stjärnorna på dess mörka himmel och helt plötsligt så ser vi en stjärna som rör sig i ganska snabb hastighet men när vi tittade lite extra noga så såg vi två stjärnor. Nu kanske det inte var stjärnor utan något helt annat. Vad kan jag inte förklara men något sådant har jag inte sett eller upplevt förrut. Undra vad det var?
Ja det lär vi väl aldrig få svar på utan får lämna det där hän.

Nu ska jag tipsa om en tävling där man kan vinna ett par stickade halvvantar. Kolla in och tävla om ni har lust.

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!!
// Mamma mu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0