Umeå

Lördag idag och det är en aning kallt här uppöver. I morse var det -7 grader men nu försöker solen sudda bort all dimma och den kommer helt klart att lyckas. Idag fyller kära "svärfar" 65 år och det måste givetvis firas. Vi ska dit och uppvakta honom innan jag åker med tåget söderut. Ska ner till Umeå och jobba samt hälsa på barnen och hjälpa till med ditt och datt. Ska bli kul att jobba, det ser jag fram emot. Ska försöka klämma in lite kompisbesök under tiden så det är bara att planera in den lediga tiden väldigt väl.

På dagens agenda är det packning, kloklippning samt borstning av päls.
Ja det är väl bara att sätta igång!

Ha en super härlig helg!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Ner till Umeå och jobba.. för oss eller annat jobb?? Hur ser det ut annars, tolkar du mycket i Norrbotten??

Ha en härlig dag! Kram!

2009-10-14 @ 14:49:34
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Pia

Sv: Kul att du har kvar tss-kurserna i allafall.. Trist med brist på tolkjobb i Norrbotten. Här har vi inga restriktioner.. än i allafall! :o)

Jodå, det rullar på.. Var ju på hälsohem, som du kanske läste, och det var helt underbart. Kom igång ordentligt med både bra mat och träning. Försöker hålla det nu genom att simma två gånger i veckan och ska komma igång med afro-dansen igen. Försöker äta lite nyttigare än tidigare. Är ju en sockermissbrukare och behöver bryta det nu.. Har haft en del att grubbla över vilket gjort att jag ätit mer "socker", sån är jag.. det är min medicin! ;o)

2009-10-14 @ 18:23:56
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0