Stolt

Idag har mina flickor varit och besökt lilla Joseph och föräldrarna så klart.  Jag har fått bilder och en liten filmsnutt av den lille.
Stolt berättar de om hur fin, söt och så otroligt vacker han är och jag kan integöra annat än att hålla med.  Dessutom så tycker flickorna att han är SÅ lik sin farmor:)
Inte för att det spelar någon roll men nog blir jag ju lite gladoch stolt över det också.
Oj vad jag önskar jag fanns där just nu men snart så anländer lilla farmor och då ska jag bli lite egennyttig. Då är det MIN tur. Ni andra får hålla er undan!!:)
Jag ska mysa och gosa som bara den, ta igen alla dagar jag inte kunnat vara där.
Samtidigt så tycker jag att Tim och Sara ska få sin egen tid med varandra och den lille så det inte är folk hos dem hela tiden.
När jag pratar med Tim så hör jag hur stolt han är och hans faderskänslor är så starka. Det visste jag att de känslorna skulle komma, helt klart. Jag har ju sett hur underbar han är med sina systersöner. Busar, myser och leker med dem, hur länge som helst. Han tröttnar aldrig på det. Hanär och kommer  att bli en riktigt omsorgsfull pappa och ge massor av kärlek till lilla Josef. Jag är även en mycket stolt mamma mu!!

Idag har jag också pratat med lillmamman Sara. Hon är lika lycklig som lillpappa. Hon kommer att ta hand om sin guldklimp och skämma bort honom så mycket samt ge honom all den kärlek:) Hon är verkligen en jättegullig tjej som krypit in i mitt hjärta. Tycker om henne så mycket....oj vad vi har mycket att prata om när jag kommer hem. Kram på dig! Lill mamma:)
Nej nu ska jag inte hålla er på halster längre utan nu ska jag STOLT visa  lite mera kort på den lilla gullungen.

Farmors lilla gullis!
                              



                                                                                                                                
Men helledudandes så fin han är!!

Nu är det ju inte bara våran familj som är stolt och glada utan det är ju Saras familj lika mycket. Det finns en lika stolt mormor och morbröder i lillemans liv:)
Vi är lyckliga allihopa!!
Puss och kram på dig lilla gullesnutt!!

Det skulle också vara så roligt om ni lämnade en liten kommentar då och då:)

Må gott!!

Kommentarer
Postat av: Gilla

Men ååååh vad fin han ser ut...OCH HÅRIG !!!

jäklar vad mycket hår han har, och lik Tim redan :o)

Ja det måste vara en enorm upplevelse för dom,förstår att dom är stolt över det lilla underverket :)

2009-02-13 @ 08:08:42
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: Kikki Ullenius

Men vad söt han är, ett kort är han så lik peter på mun. Han har drag av både Sara o Tim. Kram!

2009-02-13 @ 08:13:11
Postat av: mia

Ååååååååååååå helledudande säger jag med, sötare än sötast.

Stort grattis till Tim å lillmamma...

2009-02-13 @ 09:37:49
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Svar: Jo visst är han underbar! Längtar tills jag kommer hem och får mysa...sniffa på en alldeles nying:) Tack för att gulliga svar

2009-02-13 @ 10:21:47
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Postat av.sola

Hej Bettan.

Jag får gratta till

att du blivit farmor.

Men vad är jag då.

det talar vi inte om.

Puss och kram på er.























































































Hej Bettan.

grattis att du blivit

farmor, men vad är jag då,

väldigt gammal.

puss o kram.

























2009-02-14 @ 12:49:57
Postat av: Elisabeth

svar: Nejdå Sola, gammal, vad är det?? inget jag vet något om:) Kram

2009-02-14 @ 21:06:11
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Emilia

åh vilken liten ljuvlighet:) jag tycker han är lik far sin fast jag har ju inte sett sara så jag vet inte.. Men men hälsa familjen.. Kram

2009-02-15 @ 12:16:12
URL: http://milaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0