Gomorron!

Nu är det söndagmorron och jag kan lova att det var mycket grus i mina ögon när jag blev väckt av Casper. Jag satt uppe alldeles förlänge och nattuggla framför datorn. Det är märkligt vad tiden går fort när man sitter på internet och snurfar runt:) Men..men är huvudet dumt får kroppen lida. Jag ska dessutom ha mina prinsar hos mig i några dagar för det är planeringsdagar på dagis och lilla mormor har inte något tolkjobb dessa dagar så jag får njuta lite extra.

Nu sitter de små och bygger med klossar och de stora pojkarna snusar sött i sina sängar. Idag är det fint väder här i Umeå så jag planerar att gå ut till den stora lekparken med småttisarna. Tänkte ta lite fina höstbilder som jag kan lägga upp här på bloggen.  Hoppas ni får en underbar söndag! 

Här är bilder på mina stora pojkar: Lika söta och underbara som de mindre men inte lika lätta att hantera alla gånger:)
 
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0