18 år sedan!

Nu är jag hemma igen och har hunnit vara hemma några dagar. Här är det lugnt och stilla och livet går sin gilla gång.
Igår var det min yngsta sons 18 års dag. Kan inte fatta att tiden gått så fort. Han är 18 år och ska snart bli pappa!!!..Jat tycker själv att det inte var så länge sen jag kom hem med han från BB men nog har det hänt mycket sedan dess. Min lilleman har blivit så stor....ja det är helt otroligt. Han har nu flyttat in i en trerummare tillsammans med hans flickvän Sara och de har verkligen fått det fint. De bor på Röbäck så det är ju en bit ifrån mig i alla fall, men ett superfint område för en blivande barnfamilj:) Jag hoppas de ska trivas och att allt ska fungera.

Igår fick jag en trådlös router av min älskling och jag blev så glad, nu kan jag sitta överallt i lägenheten och surfa runt...vilken befrielse istället för en massa sladdar dragandes överallt.

Nu har kylan slagit sin rot runt våra backar och det är en aningens halt ute. Vi hann oss ut på en liten stadsrunda igår och nog är det länge sedan jag var i stan, det ploppar upp affärer här och där..men snart blir det en massa spring i alla affärer inför julen och all dess julklappsinköp.

Hoppas alla ni får en underbar torsdag!
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: mia dh

Ja jag säger då det vad tiden går, minns honom som lilleplutt jag med. Men det är ju tack och lov bara barnen som blir äldre;)

Ha goa kvällen.

2008-11-06 @ 21:16:34
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: mia dh

Du är utmanad, kika in hos mig:)

2008-11-09 @ 09:33:11
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jodå allt är bara bra! :D

Ska snart åka iväg och vaccinera Aida.

mår ni bra ? Kraam

2008-11-12 @ 09:19:57
URL: http://ekiksflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0