mysig och ruggig onsdagkväll!

Igår sprang kvällen iväg i en väldig fart. Vi har fått färskt älgkött av "svärfar" och Håkan har köpt en Marinator, en slags plastbehållare som suger ut all luft och mörar köttet väldigt mycket. Så elgrillen fick steka de goda köttbitarna. Min lillebror kom ner på middag och vi njöt av varje tugga samt att jag serverade lite rött vin till det..tror inte lillebror uppskattade vinet lika mycket som jag...ha ha..Han är nog ingen vindrickare, men trevligt hade vi. Bernt "svärfar" kom senare förbi med sin lilla hund Ludde och den lilla parveln blev helt tokig i min lillebror..han pussade och slickade honom över hela ansiktet och vi andra fick oss ett väldigt gott skratt:)



Sen satt vi och såg på Uppdrag granskning http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2232&from=program_ao
som handlade om säkra lås som gick att bryta upp på ca 10 sekunder. Det är ju tur att jag inte har något sådant eftersom ASSA inte verkar vilja rätta till felet och byta ut alla låsen som ska vara så säkra. Hoppas nu inte att detta program leder till en massa otrevliga inbrott.
Efter det så såg vi på Plus och han är ju verkligen bra Sverker Olofsson...superbra att det finns sådana tv program som i bästa fall kan leda till upprättelse för de som är drabbade av ett och annat.

Men allra sist denna kväll så såg vi en skräckfilm!!! Och det var en skräckfilm som fick lilla jag att sitta med en kudde framför ansiktet och blev det hemskt så dök jag ner bakom den..ha ha..Håkan tycker nog att det är roligt när jag...blir så där rädd, men jag är duktig på att leva mig in i handlingen. Jag satt och höll Håkans hand så länge att jag fick kramp och det blev samma för han..Ja om ni nu vill se ngt hemskt så rekommenderar jag denna film..som heter Mirror

Mirrors (2007)

Nu ska jag hinka i mig lite mera kaffe innan det blir en promenadrunda i kylan.
Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Victoria

2008-10-30 @ 10:50:25
URL: http://victoria
Postat av: victoria

haha råkade komma åt enter knappen innan jag var klar :)

Gud vilka roliga bilder på ludde och Erik :)

2008-10-30 @ 10:51:27
URL: http://victoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0