Lördag

Nu har jag latat mig hela dagen nästan. Jo nog har jag gjort några knop faktiskt. Det vanliga måsten som man alltid har. Men ikväll ska jag ha trevligt. Mina nya väninna Maria ska komma hit på middag och sen ska vi ut och svänga våra lurviga är det tänkt. Vart vi hamnar vet vi inte men det är faktiskt över ett år sedan hon var ut och lufta sig , så det ska bli kul.
Jag hade tänkt att vi skulle ha förrätt, varmrätt och efterrätt men jag har ju faktiskt gått ner i vikt så jag bestämde att det räcker med varmrätt  som består av helstekt älgstek med potatisgratäng och murkel sås....mums! Det vattnas i munnen på mig. Sen blir det nog en god kaffedrink efter det. Kanske en bit choklad skulle passa till det.

Jag har varit ute och plockat några knallröda äpplen samt lite rönnbärskvistar som jag satt i en skål med vatten, Äpplena har jag gröp ut och satt ett värmeljus i. Jag blev så inspirerad av min gulliga väninna Mia som bor i storstaden http://desperatahemmafrun.blogg.se/ När jag var in och kollade hennes blogg, så hade hon gjort något liknande och det såg så fint ut. Det är verkligen en stämningshöjare nu när mörkret faller och jag får tända ljus. Jag tycker det är så mysigt att bara ha levande ljus i hela lägenheten. Mysfaktorn höjs väldigt mycket.

Ha en trevlig lördag!





Kommentarer
Postat av: manda

Fin blogg:)



Att få lite extra pengar i fickan sitter väl aldrig fel, bara genom att enkelt bli medlem här kan du få gratis pengar. Klicka här och bli medlem du med:

http://pengargratis.se/?r=2041



Är du också sugen på att få hem gratis presenkort från Kicks i brevlådan, bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka här och bli medlem:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=99969



Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128





2008-10-06 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0