Hör och häpna men jag lever!

Gudars så länge sedan jag har skrivit i min blogg så nu tycker jag det är dags att ta i med nya tag.
Det har ju hänt en hel del sen sist men jag struntar i att uppdatera allt utan det kommer saker lite nu och då.
Idag har jag verkligen skämt bort mig själv genom att nätshoppa lite. Jag hittade massor av skor, det vill säga skor i min storlek, fyra par, och för mig är det massor. Nu ser jag fram emot att mitt paket ska komma så jag får börja inviga dessa. För mig är det inte lätt att hitta skor i eftersom jag har små fötter, strl 35 så jag känner mig verkligen nöjd att ha hittat så många skor på en och samma gång.

Active Wear Orange Sandaletter i mocka
Det här paret men i brun färg.


Redoute Création Grå Ballerinaskor
De här tog jag i rosa färg.

Soft Grey Grå Sandaletter
Och dessa i den här färgen.

Redoute Création Choklad Skor
Sist men inte minst dessa skor.

Så nu snart har jag lite fint att pryda mig med under den kommande sommaren.

Ha en härlig 1:a maj!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: mia

Ja kära nån, mina fötter blir dock bara större och större, kanske går tillbaka igen om några månader. Kram å ha en fin midsommar.

2012-06-21 @ 18:15:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0