Försnuvad

Jag har nu legat "försnuvad" i någon dag. Efter att ha använt olika medikament mot försnuvningen så börjar det kännas mycket bättre. Jag har fått sår under näsan, sett på tv, sovit i massor, liggsår  fram tills det att rastlösheten har tvingat mig ut på affären.

 Jag hoppas verkligen inte att jag har smittat ner alla på copp idag när jag gick omkring bland varor och nös som ett tok. Jag såg att många drog sig undan från mig, men jag lovar att jag nös i armvecket så gott jag kunde.

Alla andra säger förkyld, precis som jag gör, men min favoritsvåger frågar alltid när jag hostar till eller nyser: är du "försnuvad?". 

 



Jag är försnuvad!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0