Nattugglande mamma mu

Nu när jag är arbetsledig och vardagen återkommit till det normala eller för mig, det onormala. Jag har inget planerat inför morgondagen. Jo nog har jag planerat att jag ska göra en massa saker på hemmaplan, som att skura upp köket och hela lägenheten, men jag är funtad på ett annat sätt har jag märkt genom åren. Ju mer jag har att göra desto mer får jag gjort och kan vara väldigt kreativ. Men det som händer med mig är att jag blir lat som en mask och gör ingenting istället. Jag är inte skapt för att gå hemma och dra fötterna efter mig.



Just nu är jag en nattuggla som helt enkelt tycker det är för jobbigt att gå och lägga mig, till och med det är en bedrift. Nej egentligen så är det skönt att komma till ro i vår härliga säng men just nu så är det bara så här för mig. De senaste dagarna har jag planerat och planerat utan att komma till skott, men det kommer säkert vad tiden lider.

Må gott mina vänner!

Kram


Kommentarer
Postat av: Lea

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-12 @ 16:17:38
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Elisabeth Danielsson

Tack Lea! Må gott och tack för du tittade in på min sida.

2011-07-12 @ 17:09:06
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0