MIn kära granne.

Igår kväll satt jag uppe ganska sent och när jag såg att klockan tickat iväg alldeles för mycket så tog jag mig en sväng ut på balkongen innan sänggåendet. Min gulliga och fina granne var även vaken och jag hörde hur han sjöng med till Allsång på Skansen. Det var Kjell Lönnå som höll i sången o´sole mio (vet inte om jag stavar rätt) men jag blev så glad när jag hörde min granne sjunga med i hög hals och det lät inte alls dumt.
Tack gulliga granne för att du förgyllde min sena kväll.

Idag kommer mormors lilla hjärta hit på besök och det längtar jag till. Kvällen går i Emmas tecken men vi ska ta en sväng till favorittjejen Victoria. Hon har fyllt år under helgen så vi ska dit och fira henne lite.


Vackra Victoria som fyllt 25 år.



Mormors lilla pluppi pluppis.

Ni må tro att jag längtar tills jag får busa och gosa med denna underbara flicka.

Men innan jag gör något annat idag ska jag ner och se till Malte the katt. Jag är tillförordnad kattvakt under veckan då min goda vän är på semester och jag hoppas hon får njuta av sin ledighet. Jag och Malte kommer så bra överens så vi klarar oss.




Ha en härlig måndag och njut av livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0