Midnattsolen

Igår slutade jag arbetet vid 22 tiden och då tog vi oss upp till Storknabben för första gången detta år.

Det var fint väder men precis när solen skulle gå ner så låg det en del moln i vägen, tyvärr men jag lyckades ändå fånga det med kameran. Jag håller fortfarande på att lära mig hur denna tekniska pryl fungerar med dess miljarder inställningar. Nu är det ju ingen avvancerad teknisk sak men den är dock inte så lätt att ställa in alla gånger. Men ska sanningen fram så är det "föraren" som inte har tränat och testat hur den fungerar.




Kvällen var ganska blåsig och kall men jag och Mr H for ut en runda i skogen med vår lilla B så han fick springa lös och njuta av naturen. Men jag må säga att det inte var så lätt att fånga honom på en bild. Men jag lyckades något så när till slut.




Tvättbäcken.

Idag är jag ledig och ska njuta av solen när den dyker upp på balkongen under eftermiddagen. Innan dess så har jag lite göromål, så det är hög tid att sätta igång med hushållssysslorna.

Må gott kära och njut av livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0