Ibland blir jag bara så arg!!

Jag har blivit fostrad av mina kära föräldrar att se på alla människor som en individ och inte på vad man gör, ser ut. Jag är så glad över det och jag hoppas jag har fört det vidare till mina barn. Orsaken till att jag skriver detta är att en människa har uttryckt sig: SKA TJOCKISAR FÅ ANSTÄLLNING. Nu kanske jag är dum som länkar vidare till den sidan, men jag håller verkligen inte med hennes dumma uttalanden.vilket jag inte kunde motstå att kommentera med: Underbart att du är så bra!!

Jag blir bara så förbannat arg! Om man är tjock, fet, överviktig, smal, snygg, ful......Jag har ett värde som människa och det är faktiskt det som finns på insidan som verkligen bevisar hur jag är som människa, inte mitt yttre.




Jag är stolt och glad över den jag är och även över mina värderingar kring livet. Men men, alla måste kanske växa till och få genomgå sin egen resa för livet. Jag gillar ordspråket: Svinhugg går igen!


Kommentarer
Postat av: Maria L

Alltså hon är ju inte den vassaste kniven i skåpet den bruden. Obildad.

Postat av: Rasmus

jag vill vara säga att jag tycker om det du skriver!!!!

Fortsätt så!!!!

Mvh Rasmus

2011-04-11 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0