Hipp hipp hurra!!

Min profilbild


Idag fyller min stora prinsessa 24 år! Grattis min älskade dotter! Hoppas du får en underbar dag.
Just nu skulle jag verkligen vilja vara i Umeå och för att kunna fira dottern men det är en lång bit att åka, ungefär 40 mil så vi får ta igen firandet när mamma mu kommer neröver.

Igår var jag med kära syster yster till Luleå på en shoppingrunda. Vi gick på stan i flera timmar och vi fick några påsar med kläder med oss hem. Jag och Håkan ska på bröllop nästa helg så det behövdes fyllas på med lite nytt i garderoben. Det ska bli väldigt roligt att få gå på bröllop, det är inte ofta det händer så det ser jag fram emot.




Det blev bland annat en liten jacka med puffärm som jag tycker är jättefin.

Nu äntligen kommer svaret på vilken hundras lilla Bernard är och han är en blandras eller gatukorsning, vilket man nu vill säga.

Hans moder är en blandning av Lhasa Apso, Shitzu och lite pudel och hans pappa är en renrasig Coton de tulear.


Världens finaste hund.

Ha en underbart härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0