Lite kalas

Igår kväll firade vi min födelsedag hos kära syster yster och favoritsvågern. Vi var inte så många men vi hade så trevligt. Och jag fick givetvis fina presenter som älgsouvas och ett presentkort på Ajte där jag ska köpa mig några fina ljuslyktor. Alla som känner mig vet att jag är en älskare av ljuslyktor i alla dess former.

Idag på morgonen fick jag världens sötaste lilla mp3 spelare av min kärlek och nu håller jag på att lära mig den och laddar även in en hörbok som jag ska försöka lyssna färdigt på.
Tidigare ikväll kom goa vännen Maria med familj på besök och jag skulle vara så duktig och baka en tårta men jag lyckades inte så där väldans bra.  Men det fick bli hallon med vaniljvisp. Jag måste villigt erkänna att jag inte är en duktig bagerska. Men trots det fick jag en sådan fin ljuslykta i form av ett hjärta och den ska nog få pryda köksfönstret tror jag eller så blir det till vardagsrummet.

Jag gör bara ett snabbt inlägg ikväll för nu är det snart filmtime med Mr H..

Ha en skön och trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: emelie

Emma säger grattis mormor ;)

2010-10-31 @ 21:31:23
URL: http://emsip-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0