Allhelgona helgen

Veckan har gått otroligt fort trots allt och nu är det redan lördagkväll. Jag hade tänkt spendera helgen i Umeå men mina barn var upptagna på sina håll så jag bestämde mig för att köra ner imorgon istället.
Nu ska jag visa bilder på de fina ljuslyktor jag fått av mina nära och kära samt vänner.




Denna fina lykta fick jag av kära vännerna Maria och Niklas och jag fick även en likadan av Victoria, Cecilia och Anki, så den ena får pryda köksfönstret och den andra ska jag hänga i tv-rummet när jag har bytt gardiner.
De lyser så fint i mörkret. Tack kära vänner för dessa underbart fina presenter.





De här fina ljuslyktorna fick jag av mina nära och kära och jag tycker väldigt mycket om dem med. Tack alla ni gulliga och underbara.

Sen har jag fått en urgulligt rosa liten mp3 spelare av min älskade H. Jag har mp3 i mobilen och jag lyssnar ofta på hörböcker och det slukar batteri ur telefonen i massor. En dag var jag och hälsade på honom på jobbet och såg den lilla söta rosa saken och sa: banne mig om jag inte ska ta och köpa mig en sådan, men innan jag hann komma till handling så fick jag ett sånt fint litet paket med min lilla rosa mp3. Nu laddar jag hörbok efter hörbok. Nu har jag att lyssna på när jag styr kosan till Umeå och när jag ska sova på kvällen, tack älskling för den "söta rosa"!

Igår kväll hade vi lite middag här med en av våra vänner och det kom några andra på besök likaväl. Mannen i huset lagade så god mat till oss och vi hade en trevlig kväll som slutade med att vi hamnade på lokal. Det var inte så mycket folk på det stället vi var men vi hade dock trevligt.

Idag har vi mest lunkat på här hemma och bara tagit det lugnt. Jo jag har städat undan lite samt börjat packa ner vad jag ska ha med mig. Ikväll var vi på kina och åt god mat. Jag var hungrig som en varg men äter som en fågel så jag bad faktiskt att få med mig resterna i en liten låda.
Jag och H tog oss en runda till kyrkogården för att tända en maschall hos mina föräldrar samt till vår goda väns föräldrars grav. Det var så otroligt vackert att se alla tända ljus på gravarna. Jag har tagit lite bilder och ska visa er hur det såg ut. Nu blev inte bilderna så bra men jag visar dem ändå.


Mor och fars gravplats, saknar er!


      


Goda vännens föräldrars gravplats, vila i ro.

Nu är det dags att ta tag i packningen.

Ha en underbar kväll och natt!

Kram


Kommentarer
Postat av: ´Malin Melin

Fint Bettan.Jag saknar dom också.Massor med kramartill dig

2010-11-08 @ 13:09:06
Postat av: Rebban

jo men jobbigt var det men välbehövligt är det. man var lite rädd då man åkte upp såg inte vägen i snökaoset å kraftiga vindar var det men blev bättre väder då vi närmade oss pite .



det ska jag ha :P kramkram

2010-11-26 @ 12:30:12
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0