Klockan är mycket

Har haft ännu en till slappardag med PMS-värk och jag har sovit en hel del, vilket resulterar i att jag är vaken väldigt sent. Men vad gör det. Min kärlek har hittat en sida med massor av ny härlig musik som vi sitter och lyssnar på samtidigt som vi sitter vid varsin dator. Faktiskt väldigt mysigt på sitt sätt.

Ikväll har vi varit hos Maria och Niklas. Bernard fick följa med och träffa lillkatten Malte. De har träffats några gånger innan och de är nära varandra men ikväll så nosade de på varandra och det kommer inte att dröja så länge tills de börjar springa runt och busa. Båda två är så intresserade av varandra.



Nu vet jag inte om detta är Malte...men Niklas är den som syns på bilden.


Nu hittar jag ingen bild på Maria. Men det kommer så småningom.


Kommentarer
Postat av: REBBAN

torterad till döds ska dom bli precis med samma metod dom gör mot djuren . det är det enda domm förtjänar

2010-01-29 @ 22:06:47
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0