Min bästa vän!

Dagens tema är egentligen inte så svår för mig. Jag har många goda och härliga vänner som jag tycker väldigt mycket om och som jag kan prata med, men det finns bara en förutom min sambo som får veta allt och det är min allra bästa och finaste vän som alltid finns där för mig i alla lägen och det är verkligen ömsesidigt. Jag har även mina underbara systrar som jag kan prata med om allt men jag och min Malin har haft en relation som går utöver allt annat. Nog fasiken har vi varit sura på varandra men det är väldigt sällan. Vad som än händer så finns hon alltid där. Hon är mitt hjärta och min absolut bästa vän.

Vi har delat många svåra och även många glada stunder tillsammans genom livet och det kommer vi att fortsätta med så länge vi lever. Det spelar ingen roll om vi bor långt ifrån varandra så har vi ändå kontakt. Ibland är det dagligen men vissa gånger blir det någon gång i veckan. Vi ventilerar allt och jag vet att hon ger mig så kloka råd ibland. Jag har så mycket att tacka henne för här i livet. Jag klarar mig helt enkelt inte utan min Malin.

Malin, min älskade Malin!


Älskar dig min underbart godaste vän i världen!

Kommentarer
Postat av: Malin Melin

Men älskling vilka fina ord å som vanligt rullar tåranrna på min kind.Detsamma till dig det vet att när det gäller så är det dig jag ringer till.Vi har gått igenom mycket genom livet men oj vad vi lärt oss mycket.Och vilken tur att vi haft varann.Jag hade inte klarat mig utan dig och ditt stöd.Men det blir som jag önskar till sist.Vi ska hela släkten bo och leva tillsammans i slutändan.

Och jag är så glad att du åtevänt och mår gott idag där våra rötter finns .Kommer jag också med mina barn och barnbarn i ett släptåg.JOKKMOKK är vårt hem.Älskar dig.

2010-12-15 @ 09:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0