Vilken dag!

Vaknade ju som sagt tidigt igår och dagen var fullspäckad med diverse nöjen för oss och de små. Vi åkte till djuraffären och kollade in lite saker. Det blev lite leksaker till hunden. Sen besökte vi Media Markt och snacka om att det finns både ett och annat på detta ställe. Efter det så åkte vi hem och sen blev det en lång och händelserik promenad. Vi gick nästan till Röbäck där vi tittade på hästarna som stod i hagen och jag kan ju säga att Bernard var väldigt skraj till en början men lugnade ner sig efter ett tag. När vi var på väg tillbaka fick Bernard springa lös och helt plötsligt så beger han sig med full fart ner i ett vattenfyllt dike och jag fick panik, rusade dit och såg han inte...oj mitt hjärta slog i 390, Håkan kom rusande och då såg jag den lilla rufstussen som inte alls hade hamnat i diket utan fått stopp och stod precis vid vattnet. En klippa föll från mitt bröst men det tog en stund innan jag lugnat ner mig. Alla var vi lite omskakad men värst var nog jag.
Efter barnvagnsrejs över åkern så kom vi oss till slut hem igen. Vi hade varit borta i nästan två timmar.

Sen bar det iväg till Emelie och Henrik på middag. De bjöd på lasagne och den var otroligt god. Jag åt mer än jag verkligen skulle men kunde inte sluta. Efter det blev det glassbomb till dessert...mums så gott! Emelie är fantastisk på att baka och dona i köket. Efter detta så slog Emelie igång sitt Wii och barnen fick först spela ett tag och sedan dansade vi8 på en matta och jag blev helt såld på spelet. Gud! så roligt jag hade, måste verkligen köpa mig ett sådant spel. Jag var helt uppspelt och hade kunnat stanna hela kvällen men jag hade ju de små att tänka på så strax efter åtta så tackade vi för oss och åkte hem. Det tog endast två minuter för barnen att somna. De var helt slut efter en toppendag.



Dancing Stage Hottest Party





Jag har tagit massor av kort och när jag kommer hem igen ska jag visa lite bilder av veckan som gått.

Snart väntas Sandra hem efter en trevligt dygn i Stockholm.

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0