Bernard

Idag är det ett strålande höstväder och jag ska ta mig ut en runda med min lilla underbara Bernard. Egentligen så ser han ut som en liten Gizmo men eftersom uppfödarna hade döpt honom till Bernard och han hade lärt sig lyssna till namnet så fick han fortsätta heta så. Jag tycker ju att det passar honom ändå. Ikväll är det valpkurs för första gången och det ska bli spännande att få lära sig lite nytt och även träffa andra som har valpar i ungefär samma ålder. Det är totalt mellan 14-15 st som anmält sig så det kommer väl att bli lite kaos i början. Små busiga valpar som helst vill leka och springa runt. Jag får väl avlägga rapport hur det gått.
Hittade en jättefin bild på honom som Victoria tagit. Måste bara få visa upp vår lilla trasselsudd..

God morgon!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh han är så fin :)

2009-09-14 @ 14:52:41
Postat av: mia

Haha så himla söt.

2009-09-15 @ 13:19:26
Postat av: Sandra

Underbart söt! säkert jättgo päls o gosa in sig i också:D:D

2009-09-20 @ 00:50:43
Postat av: Pia

Han är ju så söt, ser ut som en leksakshund.. alltså på ett positivt sätt!! ;o) Vilken härlig päls!!

2009-09-21 @ 22:36:08
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: lollo

Men vilken sötis-pötis..din lilla trasselsudd är.

Han ser så klok ut och lägger huvudet på sne.

Jaa,dom är allt bra goa dom små liven.

Klappar på pälsen..och nospussar./lollo&ozzy

2009-10-02 @ 21:46:15
URL: http://lollopettersson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0