Jippi!!

Jag och billebo har fått vår julklapp i förskott av kära syster och svåger så imorgon ska jag och köpa mig en kamera:) Tack underbara ni! Älskar er så mycket. Min gamla härk ska begravas och nu står jag i valet och kvalet om vilken färg jag ska ta.
Rosa, svart eller kromfärgad?

ES15

Men det får bli en rosa tror jag, eller vad tycker ni?
Snart så ska jag ladda upp lite roliga och fina bilder. Önskade jag hade kameran i handen nu för då hade jag gått ut och tagit en mycket vacker vinterbild på månen som lyser. Den är nästan full och himlen skimrar i blått och rosa....åh vad jag älskar vintern. Inte nu när det är -40 ute men när det är några minusgrader ute och himlen är alldeles molnfri. Men så smånigom ska jag dela med mig av vackra naturbilder:)

Ha en härlig lördag!!

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0