Vill ha!

Nu har det gått en vecka sedan jag anlände till mitt "nya hem". Det har hänt mycket och vi, jag och Håkan, har fixat och donat och nu börjar det bli någorlunda färdigt. Nej, nog finns det saker kvar att göra men det är sånt som får ta sin tid och jag har inte bråttom att hänga upp saker på väggarna. Jag måste bo in mig ett tag och känna efter, och fundera..

Nog om det...nu har jag surfat runt lite och är så sugen på att köpa lite nya kläder. Det är så länge sedan jag fick något nytt i min garderob. Fick ett tips om en hemsida med fina kläder och jag har givetvis fluktat in på sidan och hittat en del favoriter som jag såååå gärna skulle vilja förgylla mig med.

Vad tycker ni om denna?

Vila Corfu Tunic
Kanske skulle passa mig? men mer som en klänning än tunika. Lilla korta jag kan inte ha vad som helst på mig, på grund av min korta längd. Allt som är tunikor för andra blir klänningar för mig, men det brukar funka ganska bra i alla fall. Men jag  gillar färgen på tunikan.



Den här är ju också väldigt fin, gillar den mycket.

Kanske skulle slå till med den här?



Allt detta kan ni hitta på mandeldesign

Kommentarer
Postat av: Gillasfoto

Oj den sista var jättesöt !

Men dom andra var oxå fina :o)

vad skönt att ni börjar komma i ordning, d e ju jättejobbigt att flytta.

Ha en lugn å skön söndag :)

Kraaaam...

2009-05-24 @ 04:58:13
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: Victoria

åh jag älskar mandelskläder :) har beställt massor därifrån:)Super fina tunikor har dom, slå till :) Kram

2009-05-24 @ 12:16:13
URL: http://victoriae.blogg.se/
Postat av: mia

Å allt var fint, den turkosa är verkligen du. Appropå duschdraperier så såg jag fina på lagerhaus. Jag kommer på Onsdagen, ska släpa mig runt vårruset och om vädret är fint drar nog jag och mamma till stugan, vi kan väl ringas. Kramen.

2009-05-28 @ 14:11:55
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0