nu är det ett tag sedan

Nu har jag inte bloggat på ett tag och det har ju sina orsaker. Just nu befinner jag mig i Jokkmokk för att göra iordning här. Måste ju få plats med mina atteraljer. Så det blir lite korta inlägg lite nu och då. Kommer att skriva lite mer när jag väl har fått komma mig iordning. Här är det grått i dag men helgen har bjudit på vackert väder och jag har haft en väldigt trevlig helg, med grillfest i glada vänners lag, toppenkul har jag haft. Nu vänder jag tillbaka till Umeå till helgen. Ska jobba en vecka och samtidigt göra färdigt allt vad gäller lägenheten. H kommer ner med bil och släp nästa fredag och sen bär det iväg norrut:) Känns verkligen toppenbra.

Jag återkommer snart igen..ha tålamod:)

Kommentarer
Postat av: Pia

Ha ett underbart liv i Jokkmokk!! Kram!

2009-05-09 @ 14:33:57
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0