Hopp om livet!

Nu var det ett tag sedan jag skrev i min blogg men jag har haft fullt upp med flyttning och städning. Nu är flytten klar och vi anlände på lördagkväll hit till Jokkmokk. Trött och slut var vi så släpet fick stå på gräsmattan utanför till dagen därpå.
Nu har vi kånkat, ändrat och fixat för att jag ska få plats med mina saker och även rensat ut en hel del.
Flytten har gått smärtfritt och jag är glad att det äntligen är över. Nu vill jag få färdigt här för på måndag åker jag ner till Boden för att jobba sen bär det av ner till Umeå för tro det eller ej men jag ska träffa läkaren inför operationene den andra juni men som pessimisten säger " vi får väl se hur det blir". Har ju fått avbokat flera gånger men jag håller tummarna på att det ska bli av.

Här sjunger fåglarna och solen skiner, livet är härligt.
Ska njuta av solen idag, men inte så länge. Har en del måsten som ska bli klar.

Ha en härlig flygardag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neee...säger aldrig Nej till dej ;)



Ha en fin kväll :o)

2009-05-21 @ 22:34:38
URL: http://foto.blogg.se/
Postat av: mia

Jaha men se där, nu fick jag ju svar, jag får väl hälsa på dig då på sjukis om Op blir av, kramen.

2009-05-22 @ 09:24:39
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0