Tidigt

Inatt har jag haft besök av småfolket och det är ju alltid lika roligt. Nu är det ju inte så ofta jag kliver upp före klockan 7 på morgonen men idag är det en sådan dag. Pigga och glada stod två knattar vid min säng och sa: mormor, nu är det morron!! Med grusiga ögon klev jag upp och kände att jag helst av allt vill krypa ner i sängen igen. Nu har det gått en stund och kaffet bubblar  i perkulatorn så det kommer inte dröja så lång tid innan jag också blir piggare:)

Det första Casper och Theodor ville göra är att se myrmobbaren och helt klart så måste de få sin vilja igenom. Nu sitter de som två små änglar och titta på film. Skönt med en lugn start på söndagen. Nog lär jag vara trött ikväll men det är det verkligen värt. Det är alltid så roligt att ha dem här hos mig.

Nu var det ett tag sedan jag skrev något i min blogg. Det har väl egentligen inte hänt så mycket sedan dess. Har jobbat lite men inte så värst mycket men konstigt nog så försvinner dagarna fortare än kvickt.
Igår kväll hade jag och H myskväll framför tv:n. Vi såg "Rallybrudarna" och det var en trevlig film. Kanske inte den bästa film jag sett men ändå sevärd.

Idag ska jag nog besöka min yngsta son och snusa lite på den lille killen. Mmmmmm, han är ju förunderligt underbar detta lilla knyte. Jag får ju inte nog av att sitta och hålla honom

Nej nu är det kaffedags och jag får önska er alla en god söndagmorgon!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0