Solig dag

Klev upp vid halv sju när klockan ringde. Har haft en god natt sömn och känner mig väldigt utvilad idag.
Solen den skiner, himlen är blå och det är endast en minusgrad så idag ska jag ta mig en promend under lunchen. Känner sånt starkt behov av att komma ut och röra på mig. Ska ta medmig kameran idag och föreviga lite fina vintervår bilder från Strömbäck, där jag är och arbetar denna vecka.

Igår fick jag någorlunda glädjande besked när jag ringde upp operationsplaneraren. Operationen blir av men när kan de inte tala om förrän läkaren har kommit tillbaka. Känns ju lite mera hoppfullt i alla fall. Så jag ser väl framåt och kan i och för sig inte göra annat. Inte är det lönt att gräva ner mig för den saken skull. Jag har så väldigt mycket att vara glad och lycklig över.

Gårkvällen bestod av tv tittande, surfning på nätet och ett mycket härligt samtal med H;)
Nej nu är det dags att borsta tänderna och bege mig iväg till jobbet.

Hoppas ni får en härlig solig dag ni också!

Kommentarer
Postat av: mia

Ha en fin dag, roligt med jobb och du vi kommer till dig nästa vecka, ringer ikväll.

2009-03-31 @ 10:09:22
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0