Ny vecka

Idag blev det att kliva upp lite tidigare än vanligt för jag gick iväg till frisören för att göra något nytt. Är lite less på att ha samma frisyr så jag tog mod till mig och skalade bort en hel del. Nu är jag kort i nacken men har kvar lite längd framtill. Känns väldigt skönt men det tar nog ett tag innan jag vant mig vid denna nya frisyr. Men nog är det roligt att göra något nytt ibland.
Solen skiner och det är ljuvligt ute. Det blir en promenadrunda lite senare. Ska till affären för att inhandla lite hårfärg. Funderar på mörkbrun färg. Det är ju lite märkligt att någon ritar vita streck i håret, det vill man ju inte ha så dessa måste jag givetvis dölja med lite färg. Tack och lov att det finns!!

Imorgon styr jag kosan hemöver. Har tänkt hinna putsa mina fönster på onsdag för på torsdag ska jag in för operation. Känns inte speciellt kul men det är ett måste..

Må så gott i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: mia dh

Å vad nyfiken jag blir:)

2009-03-23 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0