Fruktansvärda besked!

Jag har följt Sabinas kamp , en kvinnas som bloggat om sin cancer sjukdom och hon har verkligen inte haft det lätt. Hon har kämpat och kämpat tillsammans med sina nära och kära. Gick som vanligt in på hennes blogg  nu när jag kom hem och fick det hemska beskedet att hon har kämpat klart. Livet har tagit slut för hennes del. Usch vad livet är orättvist. Jag har inte ord nog för detta.
Kan bara säga att jag har ett sånt medlidande och känner för de anhöriga.
Huga så hemskt!!


(Bilden är lånad från hennes bloggsida)

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, jag fick mig en chock i morse när jag gick in på hennes blogg.. Har oxå följt henne länge och farhågan att få läsa ett inlägg som detta har ju funnits länge, men speciellt de här sista dagarna.. Tänker så på hennes barn!!



Hoppas du får en ny op-tid snart!! Kram!

2009-04-01 @ 08:54:14
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Gilla

Hu så hemskt !

Kollade hennes blogg nu när du skrev om det, usch så sorgligt :(

//Gilla.

2009-04-01 @ 18:51:54
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0