Förändring

Oj så fort dagarna går. Våren är i antågande här uppe i norr. Det är härligt varmt ute på dagarna, men snidigt ibland.
Jag tog mig en tupplur på soffan och blev väckt ett bra tag senare av min älskling som ville fara och kolla in lite lister och annat. Han har tänkt göra om lite i köket och sätta halvpanel på väggarna samt tapetsera om och byta lite lister och annat smått och gott.
Det är så roligt med förändringar ibland.
Nu sitter jag med klet i håret och väntar på att få skölja ur hårfärgen. Nu hade jag tänkt mig mörkbrun färg men det fanns inte att hitta här i Jokkmokk så jag får prova färgen Cacao, den är i och för sig ganska mörk den oxå. När det börjar våras så vill man ju alltid förändra sig lite grann.

Hoppas jag blir nöjd...om inte annat så får det faktiskt duga.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0