En trevlig dag

Väcktes i morse av att min lillebror ringde och surrade och jag tror vi pratade nog minst en timme. Men det är alltid lika roligt när han ringer. Vi gick igenom ditten och datten. Det är ju en storhelg för grabbarna uppe i norr. Formel 1 ska de se hela helgen med allt vad det innebär. Själv är jag inte speciellt insatt i den sporten men Både Erik, Johan och Håkan är Formel 1 freaks. Hoppas nu att de får en spännande helg.

Maria, min kompis kom förbi och vi åkte ut på en liten runda som faktiskt tog flera timmar. Nu blev det inte så mycket inhandlat förrutom en trådrulle. Ska fålla upp några par jeans som legat länge och väl. Vi hann till och med äta oss en våffla med kaffe, det var inte dumt alls.
Så jag har spenderat eftermiddagen med att sy lite kuddfodral och har börjat spåna på sängkappan som ska påbörjas i helgen. Det blir en knep och knåp helg för min del.

Let´s Dance finalen måste jag bara se. Trist att sitta ensam och se det men men...det kan inte hjälpas.
Alltså..nu är jag lite oroad. Det känns som att det är någon här i lägenheten...igen!! Det smäller till och ibland hörs det som att någon rotar i en låda....spokie...kan jag lovar. Men jag försöker att inte tänka så mycket på det..
Jag får väl leva med det, som min syster säger. Hon har också besök hemma hos sig.

Nu ska jag ladda kameran och lägga upp lite bilder på mina projekt när de är färdiga.
Ha en toppen fredag!!

Kommentarer
Postat av: mia dh

Näe men din stackare, då ringer jag i pausen, jag har faktiskt en stark aning om vad detta gäller. Kram goa väninna.

2009-03-27 @ 21:13:47
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Hej Bettan!

Tack för dina komenterer på min blogg. Kul att läsa lite om dig oxå.

Min morfar sa alltid (för hos dom "spökade" det) att "dom" vill oss bara väl, ville "dom" oss något ont så skulle vi inte kunna bo här.

Hoppas att du får en skön helg!

Kram

2009-03-27 @ 23:03:57
URL: http://www.mukka.bloggagratis.se
Postat av: Gilla

Hmmm...låter spännande,

månne vad "dom" letar efter ;)

...men då var du ju inte ensam när du kollade Let`s Dance :o)

2009-03-29 @ 19:42:53
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: Gilla

Haha...tror att vi skickade kommentarer till varann ungefär samtidigt :))

Jag har jobbat hela helgen, men nu är jag hemma och tar igen det jag loosat ;)

Ha d gott :o)

Gilla.

2009-03-29 @ 19:46:32
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: Dottern

Hej! Jo då nog var dey nog allt någon som hälsade på hos dig i fredags.. Det var som lite spookie när det knackade på altandörren men jag tror att det är någon som är snäll och vill ge dig lite sällskap.. kanske Mormor..

2009-03-30 @ 00:41:01
URL: http://lifeofsandra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0