Ekar

Anlände hem inatt vid halv två, släpade mina tunga väskor nerför svingen, men det gick bra i alla fall. Nog är det skönt att komma hem men det är så tomt och ensligt här i min lya. Det EKAR här.  Har inte varit ifrån min älskling sen före nyår, men det är bara gilla läget. I morgon läggs jag in för operation av handleden. Nu är det äntligen dags fast jag inte ser fram emot det onda i flera veckor och gips ända upp till armbågen. Men det ska ju ge resultat, hoppas jag. Nu får det vara sista gången.

Idag är det fint väder här, solen skiner och jag har tänkt mig försöka putsa mina fönster. Borde ta mig iväg och handla så jag slipper det när jag nu kommer hem imorgon. Har bestämt mig att INTE ligga kvar på sjukhuset mer än en natt. Men det är ju tur att jag har statiolmacken runt hörnet i fall jag behöver nått och det är öppet dygnet runt. För det mesta svär jag över att det är öppet jämt men ibland så är det superskönt att ha den servicen.

Nä nu ska jag hoppa i kläderna och göra lite nytta.
Ha en härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0