Trött

Nu har jag haft en härligt arbetsvecka, jobbat och stått i, men jag klagar inte. Det är så härligt att få arbeta lite nu och då.
Nu har jag sovit som en stock i natt. Vaknat och är så där jättetung i huvudet. Men några koppar kaffe brukar avhjälpa det.
Idag har jag fullt upp. Ska iväg på stan och inhandla lite diverse saker, samt städa ut Kennies rum och ställa det i ordning. Jag får nämligen en inneboende på söndag. Vi får väl se hur det går.
Jag letar ju mindre lägenhet men har ingen i sikte än. Har ju blivit så bekväm av att bo så nära stan som jag gör och jag TRIVS verkligen toppenbra här. Hoppas att det fungerar att hyra ut ett rum, då slipper jag ju flytta i första taget.

Nä nu ska jag in i duschen och sen ta i tu med dagen..
Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0