(r)äventyr

Har ikväll varit ut en runda till min bror. Han är på semester på kanarieholmarna just nu och Kent och Maggan har en räv som kommer och får mat varje dag. Idag skulle min lillebror och svågern åka ut dit och ge räven, Mikelina mat men de hittade ingen nyckel in till huset så jag och H-Å åkte ut dit i kväll med lite mera mat men vi såg inte till lilla Mikelina, tyvärr.
På vägen tillbaka mot Jokkmokk så såg jag en oroväckande blodpöl efter vägen, men jag tyckte den såg lite för stor ut för att misstänka att hon blivit påkörd...det hoppas jag verkligen inte. Vi började mata henne i somras, då hon kom till Forsviken och såg så liten och mager ut. Och har man nu börjat ge ett vilt djur mat så får man fortsätta med det. När jag kom upp i höstas och vi hade lite personalfest därute så dök hon upp och när jag ropade på henne så såg jag hur glad hon blev och den lilla räven kom fram till mig...oj oj så söt hon är!!



Nu hoppas jag verkligen inte att något hänt henne, men det får tiden utvisa.

När jag kom tillbaka så var Håkans son Cribbe här och hälsa på. Vilken gullig kille:)
Nu ska jag fortsätta och försöka förändra bloggen lite mer, få färgerna att stämma mer överens och sen när jag blivit en väldigt duktig bloggdesigner så kommer jag att förändra allt igen..Visst är det bra med stort självförtroende.
Vi får se hur det slutar.
Må så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0