Mina små och stora hjärtan

Sitter och kollar lite bilder som är tagna på mina nära och kära...tänkte dela med mig lite av dem                                                                                

                                                                                                                                  
                                     
                                                                                                                    
                                                                 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            


Finns så många fler bilder jag kan visa men det gör jag senare.
Saknar er alla!!

Kommentarer
Postat av: mia

Underbara kidsen som inte är så små längre. Du har en liten award att hämta hos mig. Kram kram.

2009-01-12 @ 21:33:03
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0