Men hörni!

Nu går skam på torra land,  trodde jag aldrig att jag skulle komma till den sitsen att jag skulle köpa färdiglagad micromat..



och det är sant. Var med dottern och handlade igår och jag klagade på hur trist det var att laga mat till mig själv och då gav hon mig tipset om den typen av mat. Bara stoppa in i micron och värma 8 min...ja ja, tänkte jag, Ibland kan det väl vara skönt att bara göra det, för de senaste dagarna har jag INTE lagat någon mat alls, utan varit dum och fikat te och mackor.
Igår satt jag och ugglade framför datorn och kom då på att jag inte ätit något under hela dagen!! Det är ju inte klokt hur knasigt det kan bli, så jag snörde ihop en liten tallrik med keso, skinka, avocado och grönsaker. Inte alls dumt.
Men jag får nog ta och skärpa till mig på matfronten.

Men återigen om denna micromat. Har nu "lagat" en rätt som i och för sig inte tog mig upp på några kulinariska höjder men dock väldigt ätbart. Helt klart något att ta till när hungern sätter in, men tacka vet jag hemlagat.
Nu ska jag hinka i mig lite kaffe innan jag tar en tripp till Homsund. Ska hjälpa en kompis!

Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0