Mannen är hittad

Nu är det flera dagar sedan som familj, vänner och andra har hittat den befarade drunknade mannen. Usch vilken hemsk eländig olycka. Känner så starkt för familjen som har en stor tung sorg efter att förlora man, pappa, son och så vidare.
Nu har jag så klart försökt följa hur det går med sökningar, dykningar och annat. Mannen blev aldrig hittat och beslut kom om att de skulle återuppta sökningarna till islossningen....helt sjukt att familjen måste få vänta på att få veta vad som verkligen hänt, ända till våren. Det är ju mycket upprörande.

Men nu har familjen med hjälp av vänner hittat mannen med hjälp av undervattenskameror och det måste ju samtidigt kännas som en befrielse för familjen, trots det hemska som har hänt. Tänker på familjen och känner med dem.

Hoppas de någon gång får ro i själen.
Vet inte om jag själv skulle kunna komma över en sån hemsk tragedi.
Livet har ju sina vägar och jag vill länge vandra på den vägen, tillsammmans med alla jag tycker om och älskar. De har sin speciella plats i mitt hjärta.
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0