Malin

Gud vad det är härligt att kunna kommunicera via telefonen. I kväll ringde min kära systerdotter och min absolut bästa vän och vi har pratat i minst en och en halv timme, om ditt och datt som händer i våra liv.  Vi kan prata om allt och hon är min källa till trygghet. Hon saknar mig  och jag henne, . Det har hänt så mycket på sista tiden så det har inte funnits ro att sitta ner och ta igen allt som vi  brukar göra, dagligen. Men ikväll var det en sådan kväll...känns så underbart att min Malin finns och är till för mig hela tiden, älskar henne så mycket! Om det är någon som ska få ett pris så är det hon:
Härmed utnämner jag dig till den underbaraste, vackraste och min absoluta mycket nära kära vän i världen!!

Älskar dig! Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0