Livet kan förändras fort

Nu har det gått tre, nästan fyra månader  sen den hemska bilolyckan som trots allt slutade bra, men ibland drömmer jag hemska mardrömmar om den. Jag är så lycklig att det slutade som det gjorde, med en del skador i bröstet, revben, nacke, rygg samt punkterad lunga är väl inget man önskar någon, men bättre det än värre skador. H hade en fruktasnväd tur  Smärtorna har varit hemska men det blir sakta bättre.Vilken tur att änglarna var på Håkans sida. Det hade kunnat sluta hur dåligt  som helst. Så fort livet kan förändras, tur att vi inte vet vad som ska hända i våra liv.
Jag anser att vården han fått är urusel, Ingen eftervård, ingen kontroll att allt har läkt ihop som det ska. Jag kan ju ha  fel men nog borde sjukvården ha röntgat honom tidigare och kollat hur allt står till, men inget av det har hänt!!

Men livet går vidare och allt med det. Känner mig mera ödmjuk idag och lycklig över det jag har och att mina nära och kära får vara friska, det är det viktigaste av allt.





Kan för mitt liv inte fatta att H har suttit i bilen och överlevt men ingen är gladare än jag och hans nära och kära.
Nu är det bara att se framåt!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0