Kamera

Jag är så sugen på att köpa mig en ny kamera, min gamla är så dålig. Visst kan jag ta kort med den men bara när den själv har lust. Det finns så mycket fint att fota. Just nu ser jag en stor fullmåne utanför köksfönstret och en kolsvart himmel. Verkligen vackert..och jag skulle gärna dela med mig av bilden om jag kunde.
BenQ  C1060
Den här vore väl inte fel att ha? Eller hur?

Har idag varit hem till min svåger och min äldsta syster Britta har varit där och kokat blodpalt. Jag och H var där på lunch och jag har inte ätit blodpalt sen jag var barn, men det var riktigt gott faktiskt. Ikväll ska vi tillbaka dit för hon har gjort plankstek till oss...snacka om att vi blir bortskämda. Hon är en riktig matmora, min kära storasyster, snäll och omtänksam som hon är.

Britta

Nu måste jag bara ta och skaka av mig latmasken som krypit innan för skinnet. Behöver sätta igång med lite städning och så. Sen ska jag ut och mata den lilla räven. Jag hoppas vi får se henne idag iaf.

Kommentarer
Postat av: mia

Men så underbart, ibland behövs inget foto, vi (jag och sonen) älskar månen i alla dess former och har beundrat den ikväll med.

Palt älskar jag men blodpalt har jag aldrig smakat.

storkramen.

2009-01-09 @ 22:56:40
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0