Jäkligt bra film

Trött, trött och trött men jag vilade ingenting när jag kom hem idag.
Istället så har jag gjort lite nytta men inte så ansträngande. Här i min lya är det ensamt och tyst, så jag satte mig och såg en film som Håkan laddat hem åt mig och den var jäkligt bra. Den handlar om två unga tjejer som åker till Paris och blir där kidnappad av ett gäng till trafficing..Hemsk film i det avseendet men så fruktansvärt spännande den var, med massor av action.
Jag kan varmt rekommendera den till er som inte sett den. Länge sen jag såg en sådan spännande film.



Se den!!
Nä nu är det dags att krypa ner under täcket.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

De va mamma som lärde mig!

Du her bara ner en liten påse med citronsyra där du her i tvättmedlet! Jag kärde sedan maskin på 60 grader o de funka!

Sen så skulle jag ha luckan öppen när du e borta får då vädras ju den så då luktar det inte! :) Kjam!

2009-01-20 @ 13:05:42
URL: http://ekiksflicka.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej =) hehe låter bra det..

Hur mår ni då ? Kram

2009-01-20 @ 23:18:50
URL: http://ekiksflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0