Hemma igen

Kom hem igår kväll. For en snabbrunda och checkade in sonens lilla lya och den är jättemysig. Litet men ändå mysigt. Ja nu har alla barnen flygit ur boet. Det är tyst och ensamt här hemma och jag ska väl sakta men säkert vänja mig vid det nya livet som jag har framför mig.
När jag nu anlände hem så var det bara att sätta igång och jaga alla dammråttor ut ur huset och det gick till slut, men jag fick hålla på ett tag. Nu är jag ganska nöjd med resultatet.
Ska iväg och jobba i eftermiddag så nu ska jag sätta mig och gå igenom lite material.
Ha en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: mia

Oj vilken omställning, nej nu tar jag och slår en pling istället.

2009-01-18 @ 13:11:56
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0