Gäsp

Oj vad jag är trött idag. Men det är inte så konstigt eftersom jag har kommit in i nattrumlandet. Kan inte somna i tid när jag nu varit utan jobb så länge, utan sitter vaken på nätterna. Vad gör jag, nej ingenting. Glor på tv, surfar runt och tiden bara försvinner iväg. Nu kommer jag väl så småningom att bli piggare idag men jag hoppas verkligen att jag är så trött ikväll så att jag kan lägga mig i tid. Jag ska ju inte gnälla för jag har ju själv skapat situationen. Men det är så lätt att det blir så här när jag är utan arbete och känner att allt kan jag skjuta upp till en annan dag. Har ju hela livet på mig...känns det som.
Men det är ju helt underbart att kunna få jobba denna vecka. Så nu är det bara att ta mig i kragen och se till att göra det bästa av dagen.

Läste i en väns blogg om att hon går igenom en livskris. Stackars, stackars henne. Jag känner starkt för henne och hoppas att allt ska bli till det bästa.
Kram på dig lilla vän!

Ha en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nej, det är aldrig roligt men de är ju en del utav livet det också tyävrr.

Vad snällt utav dig, nu blev jag lite gladare :)

2009-01-19 @ 19:52:04
URL: http://ronjagoode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0