Forever

Hej mina kära vänner och andra som tittar in här ibland.
Nu har jag blivit återförsäljare till Forever Living. De erbjuder superprodukter som består av växten aloevera.
Det finns allt från aloevera drycken som består av 97% Aloevera, krämer för det mesta, läppbalsam, roll-on det finns även smink. Med andrar ord så finns det en hel del produkter. Nu ska jag själv börja dricka aleovera drycken eftersom min mage krånglar av och till och jag har hört med de som dricker drycken att den bara gör en gott och kroppen mår så himla mycket bättre.  Alla kunder som handlar dessa produkter får en 90 dagars returgaranti. Så det finns alla chanser att prova produkterna och känna sig för. Ni som blir lite intresserade hör av  er för mer information.

Har haft mina små killar hos mig inatt och igår kom Emelie på besök med sina kompisar. De hade lite förfest här innan de stack iväg utåt. Det är ju alltid lika trevlig. Kennie dök också upp med lite kompisar och det blev som i gamla tider, en hel massa ungdomar, känner dem så väl och de är som en liten familj de också. Men de var inte här så länge innan det stora gänget for iväg, och jag hade inte tillåtit dem stanna så länge ändå, men det var trevligt.

Just nu är barnbarnen på kalas med sin mamma men de återvänder nog hem hit om någon timme. De små har nog saknat  mormor lika mycket som jag saknat  dem. Nu ska jag ta mig en promenad och handla lite till middagen, samt en stor påse med godis...ikväll blir det myskväll.

Kram på er och ha en härlig lördag!


Kommentarer
Postat av: mia

spännande, du får väl tipsa mig om nåt du tror att jag behöver så kanske jag slår till:)

2009-02-04 @ 18:38:57
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0