Flytt!

Nu ska min son Kennie flytta hemifrån så jag kommer att bli helt ensam, nja inte så ensam men jag blir kvar i lägenheten ett tag till. Nu ska jag söka med ljus och lykta efter en två rummare.
Känns konstigt att alla barnen har flyttat hemifrån men det är ju som det ska..Jag har ju en stor familj men nu har alla flygit ut. Men det får väl ta den tid det tar för lilla mamma mu att vänja sig vid det nya.

Idag har jag varit och köpt lite garn och strumpstickor för jag har tänkt sticka mig ett par svarta vantar. Har aldrig provat sticka vantar, men det ska nog inte vara så svårt, tror jag. Men vi får väl se om det blir något bra resulat.
Här håller kylan i sig, det pendlar mellan -21 till -24 och jag håller mig inomhus. Har faktiskt varit en sväng eller två på affären för att handla men någon längre promenad blir det inte.
På lördag tar jag tåget hemmåt. Ska jobba till veckan ocn det känns bra. Att komma igång med lite arbete, synd att det bara är en veckas jobb men bättre det än inget alls.

Nä nu ska jag fortsätta med stickningen..
Ha en trevlig torsdagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0