Duktig flicka

Idag känner jag mig duktig, har varit ut på en lång och härlig promenadrunda tillsammans med söta Victoria.
Sen har jag varit och hälsat på min kära syster, som kommit hem från Kanarieöarna. Hon hade köpt lite presenter åt lilla jag. En Kanebo mascara och en aloe vera hudcremé.
Jättefina presenter och jag blev så klart överlycklig. Tack än en gång, kära syster.

Kanebo Mascara 38 Silk Performance                  Babaria Aloe Vera 24hr Moisturising Face Cream with Co Q10 50ml

Dessa ska jag verkligen använda.

Ser en film på tv4 men nu är det denna evinnerliga reklampaus...som ibland gör mig irriterad, men då får jag syssla med lite annat en stund.

I morgon blir det en motionsrunda till, men jag har tyvärr glömt ta med mig gympaskor och går i mina vinterskor. Kände idag att det inte är det bästa alternativet, men det är bara fortsätta ändå.

Ha en härlig söndagkväll..

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Kul med en snäll syster som ger presenter :)



ha en fin söndag

2009-01-18 @ 13:16:53
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0