Vilka kort!

Nu har fofografen Gitsy varit i farten igen och inte mig emot alls. Hon och farfar (till Joseph) var på besök igår och tog ett par underbara bilder av underverket både ensam och med sina föräldrar. Oj så otroligt fina kort. Hon är verkligen duktig.  Jag måste ju helt klart visa dem för alla och jag ska be om att få göra en förstoring på kortet som Tim, Sara och Joseph är med på. Jag vill ju ha förstoringar på alla kort. Vill ha det i svart/vitt och ställa det bredvid mitt kort jag fått på Henrik och Emelie, som också är taget av samma person, tror jag.

Kolla in de fina korten


Kortet är taget av Studio GJ Lannér



Taget av Studio GJ Lannér



Taget av Studio GJ Lannér


Titta och njut! Det gör jag flera gånger om dagen:)

Tack än en gång Gilla för att jag fick "stjäla" korten från dig:) Det uppskattar jag verkligen!
Kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0