Trevlig kväll

Ikväll har jag haft en underbart trevlig kväll, med hyfsat god mat( kan man aldrig bli nöjd). Men sällskapet var det bästa. Victoria och Cecilia var här. Oj så gulliga de är, känner så mycket igen mina egna barn i dem. Hur mycket känslor de har för varandra och hur mycket de älskar varandra. Alla är vi olika, tycker olika och är i olika stadier i livet. Men jag tycker/anser att vi aldrig ska glömma hur vi själva var när vi var ung. Det har jag glömt massor av gånger. Börjar jag bli gammal:) eller få förstånd?? Kanske det?


Ikväll fick jag ett samtal som värmde mitt morders hjärta så, jävla mycket..ska inte säga mer men en sak är säker att jag känner mig så fruktansvärt glad över allt förtroende jag får och alla ni ska veta att mig kan ni lita på!
Liten är jag men mitt hjärta är stort.  Jag finns alltid för er!!

Glad och lycklig att få ha er i mitt liv!

© Bengt Hedberg

Kommentarer
Postat av: Gilla

Ja d får du, bara du skriver "Studio GJ Lannér" Under :o)

Kommer du inte hem snart å tittar på underverket ?

2009-02-15 @ 23:02:47
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0