Snart smäller det!

Oj vad tiden rusar iväg men trots det så går den sakta. Konstigt nog så fyller jag dagarna med alla möjliga sysslor.
Jag har i och för sig haft ganske mycket jobb de sista veckorna. Och det känns toppen, men jag längtar ju efter min Älsklings H, ska bli så härligt att äntligen få träffa honom, nu är det bara EN dagar kvar, sen smäller det!
Nu ska jag ta igen tre veckors längtande efter min sötnos, och dessutom är det ju marknan i Jokkmokk och det ska också bli så roligt. Träffa vänner man inte sett på länge, gå runt och flanera, party  och allt det andra som ingår i dessa dagar.

Imorgon eftermiddag styr, jag, min dotter och hennes sambo kosan till Jokkmokk men vi lär ju komma vid 22 tiden, men vad spelar det för roll, ingen alls.
Ser verkligen fram emot att få komma iväg.
Nu är jag inne på andra kursveckan och det är full rulle, har inte haft tid att skriva så mycket här men det ska bli ändring på den fronten.
Ha det så gott!
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: mia

Guh vad kul, du får ha direktrapport från marknaden, vad ni gör och hur det ser ut, hoppas på bilder i massor, ha det toppen nu med din älskling:)

2009-02-04 @ 18:34:33
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0