Marknan

Har ju lovat att jag ska sätt in lite bilder från marknan. Nu hade jag inte kameran med mig alla gånger, alldeles för lite vill säga men någon bild ska jag väl lägga upp. Nu är det vissa personer som INTE vill att jag sätter ut kort på dem och det måste respekteras, helt klart.
Men nu är det så här att jag har fått en ny syster som blivit inadopterad i vår klan och jag vill ju givetvis visa upp henne för alla:) Får se om jag blir bojkottad av henne nu men det tror jag inte....

Välkommen in i familjen kära "lillasyster"



Sen så var min gulliga brorsdotter Sofia hit en sväng ochhon fick den fina pälsmössan av mig.
Tycker hon är mycket snyggare i den än jag.. eller hur??



Sen kära vänner har jag inte mer att erbjuda för denna gång.
Ska bli bättre på att fota men jag kommer aldrig att bli lika duktig som Gitsy. Gå gärna in och kolla hennes underbara foton.

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: postat av.sola

2009-02-12 @ 14:14:28
Postat av: postat av.sola

hej bettan

grattis till att du

blivit farmor

jag vet hur det är.

jag tycker din

blogg är bra.

hej då.

2009-02-12 @ 14:21:20
Postat av: diana

Vad roligt att du är med i tävlingen! =) Just nu har jag en tävling på min blogg "modell för en dag", där du kan vinna en modefotografering av en fotograf i Stockholm! Delta gärna i den tävlingen! =) Kram// Diana

2009-02-12 @ 15:59:54
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Tack sola! Ja du om någon har STOR erfarenhet av att vara farmor!! Titta gärna in fler gånger!

Kram

2009-02-13 @ 00:38:27
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0