KALLT!

Nu börjar jag bli en aning less på kylan trots att det inte är någon mening att klaga på sådant jag ändå inte kan göra något åt. Men här uppe i Jokkmokk är det kallt så in i helvete, ursäkta mitt ovårdade språk men jag måste förstärka hur jäkla kallt det är. Har bara varit ut och vädrat näsan när jag tvunget måste.
Termomtern rör sig knappt neråt. Och det pendlar tydligen mellan -23 -31 grader på vissa ställen. Nu längtar jag verkligen efter att få gå en lång promenad ute i ett vackert väder..Tänk om det bara vore -15 då hade jag inte suttit inomhus. Men det kommer det också.

Nu har jag fått en ny  operationstid, den 26 mars ska det ske och nu hoppas jag verkligen att det ska bli BRA denna gång. Är less på att ha det så här i handen. Men jag får ha förtröstan på att det ska bli bättre med tiden. Men en sak är säker, att jag ser verkligen inte fram emot att gå i gips 9 veckor till  och sen rehab på det, men vad är det att göra?
Nog kan jag lida ett tag till om det bara nu blir bra igen. Men det har ju min läkare sagt att så ska det bli.



Nu är det ju inte så ofta jag sätter ut en bild på mig själv men någon gång ska jag väl göra det också
Nu är det 1,5 år sedan jag hade detta stora gips på min arm. Gällivare sjukhus missade att jag hade två frakturer utan såg bara en,  så det är därför jag har fått sådana problem med eftervården.
Men jag ser ändå positivt på framtiden för jag har trots det blivit mycket bättre efter första operationen. Men ett litet ben i handen blev inte tillräckligt förlängt så det sitter helt löst. Så nu ska det sättas dit en ny benbit från min höft som ska fästa fast det lilla benet....sen ska jag vara helt återställd:)

Nä nu har jag klagat nog mycket.

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0